Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

"ΧΡΩΣΤΑ 40.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΓΕΜΑΤΟ" ! Τάδε έφη ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών


Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του 1ου θέματος της Ημερήσιας Διάταξης του Δημοτικού Συμβουλίου Βύρωνα της 24ης Απριλίου 2017 "περί των πλειστηριασμών και την έγκριση σχετικού ψηφίσματος", ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών (Διοικητικών Υπηρεσιών και Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής) κ.  Κόκκαλης Δημήτριος ανέφερε ότι, υπάρχει κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος, που βγάζει τραπεζοκαθίσματα, το οποίο χρωστά 40.000 ευρώ και είναι γεμάτο κάθε φορά που περνάει από εκεί … υπονοώντας προφανώς ότι δεν πληρώνει, δεν ανέφερε όμως το όνομα του καταστήματος, παρότι ρωτήθηκε από δημοτικούς συμβούλους (κ. Μαυρόπουλο, κ. Μπαντή) και πολίτες.

Τι προτίθεται να κάνει η διοίκηση του Βύρωνα για το συγκεκριμένο κατάστημα;

Ως γνωστόν, τα τμήματα των κοινόχρηστων χώρων των οποίων επιτρέπεται η παραχώρηση της χρήσης, καθορίζονται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.


Για την χρήση δε του κοινόχρηστου χώρου επιβάλλεται ΤΕΛΟΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, με την έννοια ότι είναι ανάλογο του οφέλους που αποκομίζει ο φορολογούμενος από τη χρήση του παραχωρούμενου χώρου
Γνωρίζει κανείς: 
-Ποιό είναι το ποσό που εισπράττεται ετησίως, από τα έσοδα της παραχώρησης των κοινοχρήστων χώρων, και που καταλήγει η  ... ανταποδοτικότητά του; 
-Ποιό είναι το όφελος που αποκομίζει ο κάτοικος Βύρωνα; 
-Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει ξεχωριστός κωδικός κατάθεσης του ποσού αυτού; Είναι απαραίτητο να υπάρχει !!!


Όταν την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015 φέραμε το θέμα της "καταστρατήγησης των δικαιωμάτων των πεζών" για συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Βύρωνα (καταγγελία ΑΠ: 16352-30/06/2015), είχαμε αιτηθεί τα εξής συναφή: 

  • "Η χορήγηση αδειών για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στις πλατείες, πρέπει να αφορά μόνον τα ΝΟΜΙΜΑ  καταστήματα. Και κάθε ΝΟΜΙΜΟ κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος να υποχρεούται να διαθέτει και να αναρτά σε εμφανές σημείο, ειδικό ΣΗΜΑ, με τον αριθμό αδείας που έχει εκδοθεί για την κατάληψη του κοινοχρήστου χώρου, με τα τετραγωνικά μέτρα που δικαιούται να καταλαμβάνει, καθώς επίσης και με τον αριθμό των τραπεζοκαθίσματων που δικαιούται να αναπτύσσει". 
  • "Στο τέλος κάθε έτους, να αναρτώνται στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ τα ακόλουθα στοιχεία: Το ποσό των εισπραχθέντων τελών από τα καταστήματα υγειονομικού  ενδιαφέροντος που αναπτύσσουν τραπεζοκαθίσματα σε κοινόχρηστους χώρους, όπως και οι οφειλές των (οι νέες αλλά και ενδεχομένως από παλαιότερες χρήσεις)". 
Φυσικά η διοίκηση κ. Κατωπόδη δεν υιοθέτησε καμία από τις προτάσεις μας. Προτιμά την Αδιαφάνεια. Βολεύει. 
Από ότι γνωρίζουμε δεν είναι το μόνο κατάστημα που οφείλει τέτοια ποσά. 

Ελπίζουμε τώρα με την εξαγγελία του  Υπουργού Εσωτερικών κ. Πάνου Σκουρλέτη ότι, περί τα τέλη Ιουνίου με αρχές Ιουλίου θα ψηφιστεί διάταξη (όπως ανέφερε είναι έτοιμη) που θα συμπεριληφθεί σε πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης και θα ρυθμίζει όλες τις ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τους Δήμους, έως 100 δόσεις, κάτι να γίνει με αυτές !

Ανεξάρτητα από την εξέλιξη αυτή, Εμείς, το θέμα των οφειλών του ΤΕΛΟΥΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ των καταστημάτων θα το (επανα)φέρουμε στο δημοτικό συμβούλιο πρός συζήτηση.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου